معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرستار سالمند در کرج

 

پرستار ارزان


پرستار سالمند در کرج اصلی ترین و تخصصی ترین خدمت مجموعه پرستاری چتر فیروزه ای میباشد که همراه با آموزش های تخصصی به پرستاران ارائه میشود.

سالمندانی که به این خدمات نیاز دارند معمولا بازنشسته شده اند و اوقات فراغت زیادی دارند و پرستاران باید آنها را به گردش ببرند، برایشان کتاب بخوانند، با آنها بازی کنند و با آنها فعالیت های بدنی انجام دهند.

وقتی شما پرستار شخصی در منزل استخدام میکنید، به مراتب مراقبت های شخصی تری هم نسبت به خانه سالمندان به فرد مورد نظر ارائه میشود و احساس راحتی و آرامش بیشتری میگیرد.

همچنین میتوانید از خدمات پرستار شبانه روزی، پرستار نیمه وقت، پرستار ساعتی و پرستار خصوص هم استفاده کنید.

مرکز پرستاری چتر فیروزه ای از معتبر ترین و شناخته ترن شرکت های پرستاری میباشد که دارای پرستاران و نیروهای فعال و حرفه ای میباشد که بیش از 10 سال است که در این زمینه فعالیت میکند و رزومه درخشانی هم دارد که علاوه بر خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند و خدمات پرستار کودک را نیز ارائه میدهد..

تمام پرستاران و نیروهای اعزامی ما دارای تجربه کار بالایی می باشند و همچنین تضامین مختلفی در مراکز ما دارند تا خیال شما از بابت امنیت کار هم راحت باشد.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

وانت بار تلفنی مرزداران

 

وانت بار مرزداران


در هر کجای مرزداران که هستید کافیست با ظریف بار وانت تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به جابجایی اثاثیه شما اقدام نماییم . ما با توجه به خواسته شما خودرو به همراه تعداد نیروی مورد نیاز را به محل ارسال می کنیم . وانت بار تلفنی مرزداران اماده جابجابی بار از تمام خیابان ها و مراکز خرید مرزداران از جمله مرکز خرید پردیسان در انتهای خیابان سپهر ، مجتمع تجاری الوند در خیابان شهید ابراهیمی ، بازار میوه و تره بار ، مساجد مهم و … می باشد . شماره تماس وانت تلفنی مرزداران 09193626365 است که در هر ساعت از شبانه روز در دسترس متقاضیان می باشد .
وانت بار مرزداران سلامت اجناس و اثاثیه شمارا تضمین می کند و کلیه اقلام از قبیل جهیزیه ، لوازم اداری ، اثاث منزل ، مبلمان ، لوازم لوکس و زینتی ، لوازم انفورماتیک و … را جابجا می کند.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

قفل مقابل برقی چیست؟

قفل برقی درب

قفل مقابل برقی که با نام قفل لادری هم شناخته میشود یک وسیله کنترل کننده است که در چهارچوب درب ها از آن استفاده میشود که دارای یک زبانه مورب و شیبدار است که کمک میکند درب بدون نیاز به انرژی مکانیکی و به راحتی بسته شود.

این قفل در واقع روبرو مغزی و روی چهارچوب درب جای میگیرد که به صورت توکار است و هیچ خرابی و کنده کاری ای ندارد و برای انواع چهارچوب ها و درب ها نیز مناسب میباشد.

تمام مدل های مغزی برقی دارای ظاهری زیبا، بدنه ای مستحکم و جنس استیل مقاوم میباشد که دارای ضامن خلاص کننده است و در زمان قطعی برق میتوان به راحتی درب را باز کرد.

سایز استاندارد این قفل و قابلیت ریموتی، آن را مناسب نصب روی همه انواع درب ها کرده بطوری که سبب شده بیشترین استفاده ی این قفل مقابل برقی در سازمان ها، مطب ها، اتاق های مدیریت و طلافروشی ها باشد، که با ریموت درب را از راه دور باز می کنند.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

وانت بار صادقیه

وانت بار صادقیه

وانت بار صادقیه شرکت ظریف بار وانت سالیانی پیش با هدف توسعه در صنعت حمل و نقل کشور تاسیس شده که در ابتدای تاسیس فقط محدوده صادقیه را پوشش میداده اما به لطف خدا و زحمات پی در پی کارد مجرب، حالا آماده ارائه خدمات در تمام نقاط تهران هستیم.

در این سالها مشتریان زیادی جذب کردیم و رضایت آنها را جلب کردیم و با به دست آوردن تجربه های بیشتر و با داشتن کادری کاملتر و حرفه ای تر آماده ارائه خدمات فوق تخصصی هستیم.

برای دریافت خدمات شما میتوانید 1 یا چند روز قبل از نیاز به وانت بار صادقیه با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و در صورت نیاز وقتی را مشخص کنید.

همچنین علاوه بر تجربه ، این شرکت همواره در تلاش بوده است تا با به‌روز ترین متد حمل‌ونقل خود را وقف دهد. از این رو مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر از برترین خدمات حمل‌ونقل در سطح جهانی برخوردار شوند.

اگر به خدمات وانت بار صادقیه به شهرستان هم نیاز دارید میتوانید روی ما حساب کنید و از خدمات ما بهره مند شوید.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

قفل هوشمند آریا لاک

قفل دیجیتال و هوشمند

قفل دیجیتال یا قفل الکترونیکی یک سیستم قفل کننده و امنیتی می باشد که از جریان الکتریکی برای باز و بسته کردن قفل استفاده می کند. جریان الکتریکی متصل شده به قفل الکتریکی برای ایجاد نیروی الکترومغناطیسی استفاده می شود، یا یک سلونوئید (ایجاد جریان الکترومغناطیسی به کمک یک سیم پیچ) که این قطعات داخلی مهمترین قسمت در عملکرد قفل و برقراری ایمنی می باشند.

همانطور که گفته شد این نوع قفل ها دارای انواع مختلفی هستند که در دسته بندی های مختلف قرار میگیرند :

در دسته بندی اول قفل های وجود دارند که برای نصب و راه اندازی آنها هم میتوان از سیم کشی برق داخلی استفاده کرد و هم میتوان از باتری های قلمی استفاده کرد.

در دسته بندی بعد هم قفل های وجود دارند که برخی از آنها دارای صفحه کلید هستند و با رمز باز میشوند ، برخی دیگر بیومتری هستند و با اثر انگشت باز میشوند و مورد آخر قفل های کارتی هستند که هر قفل دارای یک یا چند کارت مخصوص است که فلقط با آنها باز میشود که از این مورد قفل ها معمولا در کان های عمومی مثل هتا ها استفاده میشود.

با این قفل ها هر کاربر میتواند کد شناسایی منحصر به فرد خودش را داشته باشد ، همچنین این محصولات تگ های فیزیکی و یا کارتهای غیر تماسی را ساپورت میکنند.

  • seoupdate