معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پتینه برای چه مکان هایی استفاده میشود؟

پتینه

استفاده از این خدمات گچبری هنر برتر به دلیل تنوع بسیار گسترده ای که دارد تقریبا در همه جا کاربرد دارد. امروزه اغلب کسانی که به هر نوعی درگیر بازسازی و یا طراحی داخلی و تغییر دکوراسیون می باشند به سراغ این خدمات هم می روند. پتینه کاری ساختمان ، کاری روی دیوار، سقف، گچبری، روی ام دی اف، روی شیشه، روی چوب و حتی اری روی مبل از جمله کاربردهای گسترده ی این هنر تخصصی هستند. به طور کلی به دلیل قابلیت اجرای این کار بر روی همه ی سطوح و همچنین به دلیل امکان اجرای انواع ایده های شخصی و غیر تکراری در پتینه کاری، دامنه ی کاربردهای این هنر بسیار گسترده شده است.

این هنر علاوه بر این که پوشش دهنده سقف و دیوارهاست و می تواند نمای بهتری را ایجاد کند،از بین برنده ناصافی ها، موج ها و ترک های دیواری نیز می باشد.قابل اجرا بر روی اغلب سطوح است و با توجه به زیر ساخت می توان از آن برای پوشش دهی استفاده کرد.با داشتن این مهارت می توان انواع مختلفی از طرح های آجری، سنگی، چوبی،گرانیتی و صدها طرح را بر روی ظروف سفالگری ، مجسمه ها ، نقش برجسته ، چوب ، دیوار و … اجرا کرد.

 

https://honarebartar.com/post/1/پتینه-کاری

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

گچبری سنتی و دستی با مجموعه هنر برتر

گچبری

یکی از پدیده های هنری و تزئینی در معماری بی رقیب ایرانی ، هنر گچبری است که از زمان های قدیم در کاخ ها و مکان های مهم و مجلل استفاده میشد و میتوان این هنر را در مکان های تاریخی مشاهده کرد.

میتوان گفت گچبری سنتی از معدود هنر هایی است که از زمان های قدیم وجود داشته و هنوز هم در مکان ها و ساختمان ها و خانه های زیادی استفاده میشود و طرفداران زیادی دارد.

روش سنتی همان چیزی است که از خانه های قدیمی به یاد داریم . طرح هایی پر از جزئیات ظریف ،سقف ها ی شلوغ و استفاده از رنگ سبک سنتی گچ بری خصوصا در ایران ،معمولا تداعی کننده باغ ها و بهشت بوده است.

گچبری سنتی دارای طرح و مدل های عتیقه است که نمیتواند مورد علاقه عموم افراد باشد و طرفداران و علاقه مندان بخصوصی دارد که از امروزه هم از گچبری سنتی برای منزل خود استفاده میکنند.

همچنین سبک گچبری سنتی قدیمی در ایران تداعی کننده باغ و بهشت بوده است و به همین علت علاوه بر طرح های شلوغ و ظریف از رنگ های متنوع هم در اجرا استفاده میشد.

قبل از اجرا باید دقت کافی در خصوص طراحی و نمونه گچبری و همچنین نسبت به موقعیت و سازه آن داشته باشیم و با محاسبه ی زیرکار، گچ بری دلخواه و مناسب را بر روی کناف اجرا نمائیم.

گچبری دستی هم جزئی از هنر گچبری است که با دستان هنرمندانه و خلاقانه یک گچبر حرفه ای و زبده طبق سلیقه و نظر مشتریان اجرا میشود که حتما برای اجرا گچبری دستی باید از بهترین مجموعه گچبری و گچکاران استفاده کنید.

لازم به ذکر است که گچبری دستی از زیباترین و مجلل ترین شیوه های کار با گچ در زیبا سازی ساختمان های مسکونی و تجاری میباشد.

برخی سبک های گچبری سنتی عبارتند از :

گچبری معرق : این روش مانند کاشی کاری معرق است .برای این کار ابتدا ملات گچ رنگی را به شکل دلخواه می بریدند و قطعات بریده شده را مانند پازل کنار هم می چیدند سپس ملات گچ سفید را پشت آن می ریختند تا زمینه کار یک دست شود .
گچ بری لایه ای : این روش را میتوان حالت پیشرفته تر از سبک معرق دانست در این روش چند لایه گچ استفاده می کنند که هرکدام رنگ متفاوتی دارد .پس از کشیدن لایه های گچ رنگی ،با ابزار گچبری طرح های مورد نظر را در آورده و اجرا می کردند.
گچبری کلوخی : نمونه های این مدل را از گچبری را می توانید در کاخ ها عمارت ها های دوره ناصرالدین شاه ببینید.این نوع گچبری با نفوذ فرهنگ غربی در ایران وارد معماری ایرانی شد.
گچبری هشته یا برهشته : این مدل گچبری به آن چه عموم مردم می شناسند نزدیک تر است .واژه برهشته همان برجسته است و نشان می دهد در این سبک خطوط و طرح ها ی گچبری به صورت برجسته تر از دیوارها اجرا می شوند.

 

منبع : گچبری هنر برتر

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

نصب و اجرای پارتیشن اداری

 

پارتیشن


پارتیشن های اداری از سازه های دکوری محسوب میشوند که نصب و اجرای آنها علاوه بر زیبایی ، باعث تقسیم فضا و همچنین عدم نفوذ صدا و حرارت و ... نیز میشود.

هر کدام از پارتیشن ها دارای ساختاری مختلف هستند که هر کدام مزایا و معایب  و قابلیت های منحصر به فردی دارند و برای مکان های مختلفی استفاه میشوند.

لازم به ذکر است که نصب پارتیشن برای نصابان کاربلد شرکت آنیل چوب کاری ساده است که سریع انجام میشود اما افراد معمولی نمیتوانند این اجسام را طبق استاندارد نصب کنند. برای دریافت خدمات نصب و اجرا با شرکت پارتیشن اداری آنیل چوب تماس بگیرید.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

 

پرکن مایعات غلیظ


دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن مایعات ماشین سازی خدری است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.
سیستم پرکن دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از مکانیزم سیلندر پیستون بهره میبرد که  در دو نوع اتومات و نیمه اتومات در ماشین سازی خدری تولید میشود . در مدل نیمه اتومات این دستگاه اپراتور بطری محصولات را بر روی نوار نقاله گذاشته ونوار نقاله بطری هارا به سمت نازل های پرکن دستگاه هدایت میکنند ودر مدل رومیزی دستگاه که نور نقاله وجود ندارد اپراتور بطری را در زیر نازل نگه داشته و نازل شروع به پرکردن بطری میکند اما در مدل اتومات ازسیستم سورتر استفاده میشود و قسمت درب بند اضافه میشود که بدون داشتن اپراتور عمل پرکردن مواد صورت میگیرد.
لازم به ذکر است نازل های دستگاه پرکن مایعات را میتوان تک نازل تا هشت نازل تولید کرد که با توجه به میزان تولید و خواست مشتری قابل تغییر است .

 

https://khedrimachine.com/post/9/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%DA%A9%D9%86-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%BA%D9%84%DB%8C%D8%B8

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

قفل دیجیتال آریا لاک

 

قفل دیجیتال


یکی از پیشرفت های آشکار تکنولوژی در عصر جدید ارائه قفل های دیجیتالی است که توانسته امینت و آرامش را برای جان و مال افراد مختلف در منزل ، ادارات و سایر مکان ها فراهم کند.

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند همان قفل الکترونیکی است که بر خلاف قفل های مکانیکی ، بدون کلید و توسط روش های مختلف میتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

این محصولات به دلیل ویژگی ها و قابلیت ها و ساختار مقاومت بالایی که دارند توانسته اند تا حد زیادی ایمنی را بالا ببرد و اعتماد افراد و خانواده های زیادی را جلب کند.

این قفل ها دارای انواع و مدل های متعددی هستند که برخی از آنها با wifi و برخی دیگر با بلوتوث از طریق گوشی یا کامپیوتر کنترل میشوند و میتوان با این روش ها درب را باز و بسته کرد و برخی قفل های دیگر هم وجود دارند که کاملا منحصر به فرد هستند و میتوان با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور هم امنیت را برقرار کرد و هم نظارت کامل بر ورود و خروج ها داشت.

نکته مهمی که در استفاده از این قفل ها وجود دارد این است که میتوانند روی انواع درب های معمولی ، ضد سرقت ، آهنی و چوبی و ... برای قسمت های مختلف هر مکانی مانند درب پارکینگ ، درب حیاط و درب ورودی منزل و اتاق ها نصب و استفاده کرد تا علاوه بر امنیت ، زیبایی خاصی به محیط بدهید.

وقتی که از این محصولات برای منازل یا هر مکان دیگری استفاده کنید دیگر نگران این نخواهید بود که شاید کلیدتان را جای بگذارید و پشت درب بمانید بلکه با حفظ کردن رمز ، همراه داشتن کارت یا با استفاده از اثر انگشتتان میتوان وارد محیط شوید.

از این قفل ها در ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، باشگاه ها و استخر ها و سایر مکان ها هم استفاده میشود.

 

https://arialock.com/category/digital-lock

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰
تاپینگ بستنی فانتزی اورانوس
 
 
تاپینگ فانتزی بستنی هم مانند مدل صنعتی است و همان کارایی دارد ولی با کمی تفاوت.
 
این نوع دستگاه در انواع بستنی فروشی ها،لبنیاتی ها و ساندویچی ها  به عنواتن یکی از تجهیزات ضروری شناخته میشود و به دو دسته تاپینگ فانتزی و تاپینگ صنعتی تقسیم میشود.
 
این نوع دستگاه ها هم علاوه بر اینکه باعث حفظ کیفیت و عدم خراب شدن خوراکی ها میشود ، همچنین میتوان از آنها در مغازه های سلف سرویس هم استفاده کرد تا مشتریان دسترسی راحتی به مواد خوراکی داشته باشند.
 
نکاتی که باید هنگام خرید این نوع تاپینگ ها در نظر داشت قدرت موتور و تعداد کاسه ها میباشد هر چقدر تعداد کاسه ها بیشتر باشد طبیعتا حجم دستگاه بالاتر رفته و نیروی بیشتری جهت خنک کردن تاپینگ نیاز است از این رو قدرت موتور نیز افزایش پیدا می کند و در نهایت سبب اختلاف قیمت و کیفیت نسبت به تاپینگ ارزان و بی کیفیت می شود. 
 
  • seoupdate