معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت ترک اصل توسط تولیدکنندگان کشور ترکیه تولید و وارد ایران میشود.همان طور که میدانید درب ضد سرقت ترک یکی از با کیفیت ترین درب های ضد سرقت در ایران است.این درب های ضد سرقت دارای کیفیت بسیار بالا و ساخته شده از متریال با کیفیت بالاست.

درب ضد سرقت ترک اصل

 

درب ضد سرقت ترک

 

درب های ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است .
چهارچوب این درب ها پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت ۱.۵ میلیمتر و عرض ۷ سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می شود و معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد .

فروش درب ضد سرقت ترک

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ 
اگر بخواهیم درب ضد سرقت با کیفیت و امنی را برای منزل و محل کار خود تهیه کنید بدون شک درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین گزینه هاست.درب ضد سرقت ترک از لحاظ قیمت از بقیه درب های ضد سرقت گران تر است ولی این گرانی به امنیت بیشتر آن می ارزد.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است.انتخاب یک درب ضد سرقت مناسب شاید در نگاه اول به دلیل تنوع این محصول در بازار و شباهت های ظاهری بسیار زیاد آن ها (خصوصا بین نمونه های ترک و ایرانی) کار دشواری به نظر برسد. در این مقاله سعی داریم با بیان برخی ویژگی های خاص درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه در این انتخاب به شما کمک نماییم.
نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که درب ضد سرقت ایرانی و ترک از نظر ظاهری مشابه یکدیگرند. در واقع تولید کننده‌های داخلی از روی نمونه‌های ترک، اقدام به ساخت درب ضد سرقت نموده‌اند. درب‌های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند با این تفاوت که قیمت کمتری نسبت به درب‌های ترک دارند.پیشنهاد میکنیم تفاوت انواع درب ضد سرقت را نیز برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید و آگاهی کافی داشته باشید.
خرید از مراکز معتبر و شناخته شده در بازار درب های ضد سرقت و یا نمایندگی های برندهای معتبر ترک، بهترین و ایمن ترین راهی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم. حتما دقت داشته باشید که دربی که انتخاب میکنید ضمانت نامه و همچنین گارانتی های مناسب داشته باشد.
برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت با گروه اتحاد درب تماس بگیرید و از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.

 

درب ضد سرقت ترک

 

 

مشخصات فنی درب های ضد سرقت ترک اصل

۱- درب های ضد سرقت ترکیه دارای چهارچوب کشویی به قطر ۲ میلی متر که از ۱۸ سانت به ۲۴ سانت قابل تنظیم می باشد .
۲- قطر لنگه درب ۷ سانتی متر بوده و دارای قفل های ۱۴ زبانه مولتی لاک می باشد .
۳- درب دارای ۶ عدد پیم ثابت لولاست .
۴- درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند می باشد که روزت هایی از جنس الماس دارد که امکان سوراخ کردن با دریل وجود ندارد .
۵- رویه درب ام دی اف به ضخامت ۸ الی ۱۰ میلی ‌متر بوده که روکش های پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع می باشد .
۶- دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است .
۷- روی چهارچوب با کاور مخصوص همرنگ درب پوشیده می شود  .
۸- درب های ضد سرقت ترک دارای ۱۴۰ کیلوگرم وزن دارند .
۹- دستگیره لوکس به همراه اهرم قفل شب بند و چشمی بر روی درب .
۱۰- ابعاد استاندارد درب ها پشت تا پشت چهارچوب ۲۱۰*۱۱۳ می باشد که بعد از نصب کاور پشت تا پشت چهارچوب ۲۱۲*۱۱۶ سانتی متر می شود .
۱۱- ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترک تک لنگه ۱۱۰*۲۱۰ سانتی متر، دو لنگه ۱۸۰*۲۱۷ سانتی متر .
۱۲- درب های ضد سرقت اتحاد درب دارای سرتیفیکیت ضد دزد از کشور انگلیس می باشد .
۱۳- ساختار داخلی درب از ورق فولادی یکپارچه با پل های استحکام دهنده .
۱۴- استفاده از نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار  .
۱۵- کلیه‌ یراق‌آلات مارک کاله و داف با ۵ سال گارانتی می‌باشد .

 

برای خرید بهترین نوع درب ضد سرقت بهتر است ویژگی های درب ضد سرقت را از هر نظر بدانید و بعد از آگاهی یک خرید درجه یک انجام دهید.

 

 

درب ضد سرقت ترک اصل

 

 

ابعاد درب ضد سرقت سور ترکیه و نصب آن

استاندارد درب ضد سرقت سور ترکیه با درب ضد سرقت ایرانی و چینی متفاوت است و بطور کلی در کلاس خاصی قرار دارد. کسانی که میخواهند از این نوع درب برای امنیت دهی محیط خود استفاده کنند باید بدانند که ابعاد استاندارد درب ضد سرقت سور ترکیه داخل به داخل فریم انتظار 108*208 می باشد و میزان لقاز و یا به عبارت دیگر قطر دیوار برای ابعاد در ضد سرقت سور ترکیه نباید از 24 سانت بیشتر باشد البته باید بیان کنیم که چهارچوب درب ضد سرقت سور ترکیه بصورت کشویی می باشد و برای ضخامت های کمتر از 24 سانتی متر تا 18 سانتی متر قابل تنظیم می باشد.

ولی بطور کلی بهتر است که لقاز دیوار را همان 24 سانتی متر مدنظر قرار دهیم تا ابهت خاصی برای درب ایجاد شود.
در حقیقت زیاد بودن قطر چهارچوب و به عبارت دیگر زیاد بودن قطر رکوب نمای خاصی به درب ضد سرقت ترک سور می دهد. در کنار این موارد نصب این درب های باید با دقت بیشتری انجام شود با توجه به اینکه وزن تقریبی این درب ها 140 کیلوگرم می باشد عدم رگلاژ مناسب این درب ها باعث افت کیفت در باز و بسته شدن درب می شود. بنابراین اتحاد درب از قدیمی ترین و حرفه ای ترین نصاب های درب ضد سرقت استفاده می کند تا بتواند خدماتی در شان مشتریان ارائه دهد.

 

منبع https://etehaddarb.ir/

  • seoupdate