معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع پارتیشن متحرک آنیل چوب

پارتیشن متحرک

 

این سبک و مدل از پارتیشن ها دارای انواع مختلفی است که هر کدام نسبت به ویژگی ها و مزایا و کاربرد هایی که دارند نسبت به نیاز در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه با انواع مدل های این پارتیشن آشنا میشوید.

پارتیشن متحرک لولایی

این مدل ها همراه ریل ایجاد شده در سقف یا کف نصب میشوند که میتواند آنها را به یک سمت حرکت داد.معمولا برای تقسیم اتاق های اداری به دو قسمت استفاده میشوند.

پارتیشن متحرک چوبی

این نوع پارتیشن ها ظاهری مانند پارتیشن ام دی اف دارند و بسیار شیک تر از سایر پارتیشن ها هستند و همچنین نصب آنها آسان تر و در مدل های تک جداره و دوجداره ساخته میشوند و البته قیمت های بالاتری هم دارند.

پارتیشن متحرک چند جهته (Multidirectional)

این نوع پارتیشن ها امکان تقسیم فضا از چند جهت را ایجاد میکنند زیرا هر ماژول موقعیت را به طور مستقل تغییر می دهد یا می توانند در محل مشخصی ذخیره شوند.

پارتیشن متحرک چرخ دار

این پارتیشن ها دارای چرخ هستند و باعث میشوند در کمترین زمان محیط را به چند قسمت تقسیم کنید.

پارتیشن اداری دوجداره متحرک

این پارتیشن ها از موادی مانند پشم معدنی، فوم، سیمان، کائوچو و … ساخته میشوند که میتوانند عایقی در برابر صدا و حرارت باشند.

پارتیشن متحرک شیشه ای

این مورد هم از سبک و مدل های پارتیشن شیشه ای است که بهترین گزینه برای دفاتر اداری و سالن های کنفرانس است که همراه با پرده کرکره هستند و در مصرف برق و انرژی صرفه جویی میکنند و بسیار لوکس و شیک هستند.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

تاپینگ بستنی صنایع برودتی اورست

تاپینگ بستنی


بستنی یکی از خوراکی ها محبوب در تمامی فصول سال میباشد که طعم های مختلف این خوراکی را در بستنی فروشی ها و کافیشاپ ها میتوان پیدا کرد.

تمامی کافیشاپ ها و بستنی فروشی ها برای نگهداری بستنی های خود ، به نمایش گذاشتن آنها و قرار دادن آنها در ویترین مغازه و پذیرش درخواست مشتریان باید از دستگاهی به نام تاپینگ بستنی استفاده کنند.

وقتی که خانواده یا فردی وارد مغازه بستنی فروشی میشود ، اولین موردی که چشمش به آن میخورد ویترین مغازه و بستنی های مختلف است و به همین علت معمولا صاحبان این کسب و کار به ویترین مغازه خود اهمیت زیادی میدهند و از شیک ترین تاپینگ های بستنی استفاده میکنند تا باعث جذب مشتری شوند.

این نوع دستگاه در شرکت اورست همراه با آلیاژ و مواد اولیه اصلی و با کیفیت ساخته میشود و همچنین شیشه ها ، درب ها و دستگیره های این محصولات از با کیفیت ترین مدل ها هستند و همین موارد باعث شده است شرکت ما مشتریالن زیادی جذب کند و خداروشکر توانسته ایم رضایت کامل تمامی مشتریان را هم جلب کنیم.

https://everestboroodat.com/category/%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

تاور کرین

 

اگر شغل و تخصصتان در زمینه ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی باشد یا حتی اطلاعاتی در در این مورد داشته باشید حتما اسم تاور کرین یا جرثقیل برجی به گوشتان خورده است.

تاور کرین یک کلمه انگلیسی و معنی جرثقیل برجی است که امروزه در پروژه های عمرانی برای ساخت ساختمان های بزرگ و برج ها از این وسیله استفاده میشود.

شرکت و کارخانه ونوس کرین هم امروزه یکی از شرکت های معتبر در زمینه اجاره و فروش ماشین آلات ساختمانی و تمامی تجهیزات ساختمانی میباشد.

همانطور که در تمام نقاط شهر ها مشاهده میکنید تعداد زیادی ساختمان و برج های بزرگ و کوچک ساخته شده است که ساخت ساختمان های کوچک نسبت به برج ها و ساختمان های مرتفع آسانتر است.

در لینک زیر با این دستگاه و انواع آن به صورت کامل آشنا شوید ...

 

https://venus-crane.com/post/2/انواع-تاورکرین

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

 

پرستار خصوصی کودک در منزل

پرستار کودک

پرستار یا مادریار فرد یا فرشته ای است برای روز های سخت و وقت هایی که پدر و مادر در خانه حضور ندارند و در این شرایط این پرستاران وظیفه نگهداری از نوزادان و کودکان را دارند و باید اوقات فراغت آنها را به بهترین شکل پر کنند.

 

برخی از کودکان دارای شرایط خاص یا بیماری های خاصی هستند که برای نگهداری آنها نیاز به پرستار و بهیار خصوصی است که آموزش های لازم را دیده باشد و نیاز های این کودکان را کاملا بشناسد و با آنها رفتار درستی داشته باشد.

 

این نوع مراقبین ما دارای تجربه کاری با کودک بوده و از عادات، پروسه رشد و نیازهای کودک در سنین مختلف آگاهی دارند و هم آموزش های لازم را گذرانده اند و هم تجربه کسب کرده اند.

پرستار خصوصی کودک موسسه چتر فیروزه ای در صورت ایجاد مشکلی در سلامت کودک و بیمار شدن او، با هماهنگی والدین می‌تواند مقدمات ویزیت پزشک در منزل را فراهم کند. پیرو این امر، در صورت نیاز، انجام آزمایش در منزل برای درک علت بیماری و تشخیص زود هنگام نیز ممکن خواهد بود. در زمینه‌ی درمان بیماری نیز خدمات تزریقات در منزل در دسترس خواهد بود.

https://chatre-firoozei.ir/post/2/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9

 

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

پارتیشن تک جداره آنیل چوب

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره هم نوعی پارتیشن است که برای تقسیم یک مکان بزرگ به بخش های کوچک یا تفکیک فضا های مختلف مسکونی ، ااداری ، تجاری و دانشگاهی به کار میرود.

ساختار این نوع پارتیشن به گونه ای است که دارای ستون های متعددی میباشد که نصب آن ها را راحت تر میکند و باعث میشوند هیچ لغزندگی وجود نداشته باشد و همچنین این پارتیشن ها به صورت قاب های یک تکه هستند و حذف خطوط اضافی روی آنها باعث شده ظاهری زیباتر داشته باشند.

اگر قصد این را دارید که محل کار یا خانه خود را به چند قسمت تقسیم کنید اما نه وقت و حوصله بریز و بپاش های اضافی برای دیوار چینی و ایجاد دیوار را دارید ، به شما پیشنهاد میکنیم که انواع پارتیشن اداری را مشاهده کنید و نسبت به سلیقه و نیاز خود یک مدل از مدل های دوجداره یا تک جداره را انتخاب کنید و سفارش دهید.

این محصولات کاربرد های متفاوتی دارند که عبارتند از : برای جدا کردن هال و پذیرایی از هم، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای پنهان کردن بخش هایی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان.

این مدل پارتیشن ها از مواد مختلفی مانند شیشه ، ام دی اف و آلومینیوم ساخته میشود و همچنین ارتفاع و اندازه آنها نسبت به نیاز و سفارش مشتریان ساخته میشود مثلا عرض این مدل پارتیشن ها کاملا با نظر مشتریان است اما ارتفاع آنها کوتاه ، نیمه بلند و بلند است اما بهتر است که ارتفاع این سبک از پارتیشن ها بیشتر از 2 متر نباشد.

https://anilchoob.com/post/9/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AA%DA%A9-%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87

 

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

مشخصات فنی یخچال ایستاده شرکت اورست

یخچال ایستاده

 

ابعاد داخلی = (عرض*عمق*ارتفاع) 58*50*167
حجم خالص = 360 (لیتر)
حجم ناخالص = 490 (لیتر)
رنج دمایی = 0 ~+5
گنجایش با قوطی 300 میلی لیتری = 700
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری = 120
نوع شیشه = دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد = R134a
جنس بدنه خارجی = ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی = A
توان مصرفی = 350 (W)   
مصرف انرژی  = 4.1 (kW/24h)
وزن خالص = 91 (Kg)
وزن ناخالص = 96 (Kg)
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت = 24
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت = 54
جنس درب = آلومینیوم سنگین
تعداد طبقات/ظروف = 5
سایر مشخصات فنی = کندانسورواواپراتوردارای فن _ طبقات قابل تنظیم _ ترموتردیجیتال _ دستگیره درب مخفی _ ترموستات قابل تنظیم _ بدون برفک
برفک زدایی = اتوماتیک
سیستم روشنایی = LED داخل و خارج کابین
نوع ترموستات = مکانیکی
وزن قابل تحمل هر طبقه = 30 (Kg)
قابلیت ها = نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری _ انتخاب رنگ فرم درب (قرمز / نقره ای) _ سیستم Save Energy
محصول برای مصارف غذایی و لبنی ساخته شده و در صورت مصرف دارویی و آزمایشگاهی حتما با واحد تولیدی تماس گرفته شود.

https://everestboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

ماشین آلات ساختمانی

 

به‌طور کلی ماشین آلات ساختمانی و تجهیزات مورد استفاده در ساخت مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها، با توجه به عوامل مختلفی انتخاب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از این عوامل عبارتند از مساحت زمین، ارتفاع ساختمان، محدودیت‌های موجود، زمان تحویل پروژه و هم‌چنین نوع اسکلت‌بندی ساختمان.

در یک دسته‌بندی کلی، ماشین آلات ساختمانی که در محل‌ کارگاه‌ها و احداث پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرند، به‌صورت زیر دسته‌بندی می‌شوند:

ماشین آلات سنگین: مانند لودر، بلدوزر، گریدر، بیل مکانیکی و…؛

ماشین آلات نیمه سنگین: مانند کمپرسی، آب‌پاش، پمپ بتن فنیشر و…؛

ماشین آلات سبک: مانند لندرور و…؛

سایر ماشین آلات ساختمانی: مانند ویبراتور، ماسه شور و… .

 

منبع : ماشین آلات ساختمانی ونوس کرین

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

عملکرد پارتیشن دوجداره

 

پارتیشن دو جداره


دوجداره بودن پارتیشن ها باعث ایستایی و مقاومت بیشتر نسبت به مدل های تک جداره میشودو همین استقامت باعث می شود که پارتیشن در طول دوره استفاده اصطحلاک کمتری داشته و نیاز به نگهداری و سرویس برعکس مدل تک جداره نداشته و اچس از مدتی احتیاج به رگلاژ ندارد.

استفاده از این مدل محصولات شرکت آنیل چوب به تمامی کارفرمایان و صاحبان کار برای تمامی محل کار ها توصیه میشود زیرا دارای قابلیت ها و ویژگی های خوبی هستند و طول عمر بالایی هم دارند و میتوانند برای مدتی طولانی نیاز ها را بر طرف کنند.

وقتی شما در محل کار سابق خود از پارتیشن ام دی اف دوجداره با ارتفاع کم یا زیاد استفاده کرده باشید و در محل کار جدید بخواهید ارتفاع پارتیشن را زیاد یا کم کنید این امر ممکن است و توسط شرکت ها انجام میشود اما اگر همین شرایط را با پارتیشن های تک جداره داشته باشید ، این کار ممکن نیست و قابلیت این تغییر را ندارند.

مورد دیگر این است که پارتیشن دو جداره به علت ضخامت قابل توجه خود هنگام باز و بسته شدن درب آن دچار لرزش و صدا نمیشود و در مدل تک جداره هنگام باز و بسته شده درب به مرور زمان کل بدنه پارتیشن به لرزش خواهد افتاد .برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

 

https://anilchoob.com/post/8/پارتیشن-دوجداره

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

شیر سرد کن چیست؟

شیر سرد کنم صنعتی


شیر خام پس از گرفته شدن از دام ها دارای مقادیر زیادی باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها می باشد که برخی از این باکتری ها مفید و برخی دیگر مضر هستند که وقتی این باکتری ها درون شیر باشند و شیر در دمای بالا (گرم) قرار بگیرد ، بعد از گذشت زمان کمی ، فاسد میشود.

به همین علت شیر و سایر لبنیات را درون دستگاه یا مخزنی به نام شیر سرد کن نگهداری میکنند که این مخازن میتوانند شیر را تا 72 سالم و با همان کیفیت نگه دارند.

این وسیله یکی از محصولاتی است که در مکان ها و مغازه های مختلف مانند لبنیاتی ها و همچنین کافیشاپ ها کاربرد دارد.

این دستگاه مخزنی است برای خنک سازی شیر و نگهداری شیر در شرایط خاص و دمای مناسب که باعث سالم ماندن شیر با همان کیفیت و عدم فاسد شدن شیر میشود.

کارخانه ها و شرکت های زیادی در زمینه ساخت و تولید انواع شیرسردکن یا انواع آب سرد کن وجود دارد و مشغول کارند اما در بین آنها فقط شرکت صنایع برودتی اورست و چندین شرکت دیگر هستند که از اصول و ساختار استاندارد جهانی برای ساخت محصولات استفاده میکنند و همچنین از بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات استفاده میکنند.

شرکت صنایع برودتی اورست برای ساخت این محصولات از چند لایه ایزولاسیون استفاده میکند که این لایه ها باعث نگهداری شیر در دمای مناسب میشود.

از جمله استاندارد های رعایت شده در این دسته محصول میتوانیم به استاندارد ایزو 9001 ، استاندارد کنترل کیفیت در چند مرحله و استاندارد CE اروپا اشاره کنیم.

 

https://everestboroodat.com/category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

پتینه‌ کاری


خوردگی در فلز مس با رنگ سبز همراه است که به آن پتینه می گویند. این ماده بر روی فلز مس ایجاد شده و می‌تواند مانع از خوردگی بیشتر سطح فلز شود که به اصطلاح به آن "لایه محافظ در برابر خوردگی" می گویند.
پتینه‌کاری هنر کهنه کردن اجسام و کارهای هنری با بهره‌گیری از رنگ و بافت و ایجاد نمایی کهنه و فرسوده شده یا اکسید شده است.

در این هنر، با کمک رنگ‌های پوشاننده، روشن‌کننده و تیره‌کننده، و مات‌کننده، به اشیا حالتی فرسوده، خورده شده، و کهنه داده می‌شود اما بهتر است قبل از پتینه کاری منزل خود ، نازک کاری منزل را انجام دهید تا پتینه کاری نمای زیباتری ایجاد کند.. 
در واژه، «پتینه» (انگلیسی: Patina) به لایهٔ نازکی بر سطوح سنگ، مس، مفرغ و دیگر فلزات، یا اثاثیه چوبی گفته می‌شود که نشان از قدمت و کهنگی دارد. 
پتینه کاری هنریست که با رنگ‌های دکوراتیو و ابزارهای مختلف روی سطوح مختلف، بافت خاصی را ایجاد می‌کنند. پتینه ظاهری زیبا و دلنشین تر از رنگ‌های دیگر دارد که در اصطلاح هنری ( نقاشی هنری ) پتینه و یا مانور روی سطوح اطلاق می‌شود.

منبع : خدمات پتینه کاری گروه مجتبی پارسایی

  • seoupdate