معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پارتیشن شیشه ای طرح سیلور آنیل چوب

پارتیشن اداری شیشه ای

طراحی پارتیشن سیلور به گونه ای است که فریم های نگهدارنده شیشه های ثابت از نوع فریم موسوم به 3 سانت دو تکه استفاده میشود که ک تکه نگهدارنده اصلی به صورت ال (L) شکل است که وظیفه اصلی را بر عهده دارد و بر روی آن قرار می گیرد و قسمت متحرک و نگهدارنده بعد از جایگذاری شیشه بر روی قسمت L ثابت می شود.

لازم به ذکر است که در دو طرف فریم شیارهایی برای لاستیک های درزگیر با مقاومت بیشتر شیشه ها تعبیه شده است.

نوع فریم : رنگ فریم های دو تکه سه سانتی به روش الکترواستاتیک رنگ می شود که به صورت پیش فرض رنگ های طوسی، سفید و مشکی موجود است و به دلخواه کاربر می تواند هر رنگ دیگری را برای آن انتخاب کند.

نمای ظاهری : در این نوع پارتیشن فریم ها فقط در قسمت های باز دیوار ، کف و سقف پارتیشن به هم میرسند و برای شیشه های ثابت استفاده میشوند و دور تا دور هیچ فریم و قابی ندارند و این باعث میشود که وقتی از جلو به پارتیشن نصب شده نگاه کنیم هیچ مزاحمتی در دید وجود ندارد.

 

پارتیشن شیشه ای طرح سیلور
مساحت (متر مربع) قیمت
2-5 1.061
5-10 977
10-20 941
20-30 894
30-40 858
40 به بالا 816

  * قیمت بر حسب مترمربع می باشد.

  * قیمت (با احتساب شیشه، نصب، حمل، اتصالات و فریم بندی) می باشد.

  * قیمت به هزار تومان می باشد.

  * حمل به طبقات، به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

  * قیمت ها متغیر میباشند و نسبت به قیمت یراق و مواد مصرفی تغییر میکنند.

 

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

خدمات ارسال کارگو و فریت بار به استانبول فردین تجارت

 

ارسال بار به استانبول

 

کارگو بار به استانبول

خدمات بسته بندی و ارسال بار (شامل کالاها و اجناس) به استانبول برای بازرگانان و تجاریان است.

خدمات کارگو (Cargo) در حقیقت آماده سازی و ارسال بار و کالاهای تجار و بازرگانانی است که به منظور واردات یا صادرات کالا اقدام به رزرو این خدمات می کنند. خدمات کارگو (Cargo) شامل طیف وسیعی از انواع کالاها و اجناس می شود. از حیوانات زنده تا قطعات خودرو و یا از کتاب و لوازم تحریر تا لوازم ساختمانی و... بطور خلاصه هر کالا و جنسی که در بازار مشاهده می کنید قابلیت ارسال با استفاده از خدمات کارگو (Cargo) را دارند.

امروزه کارگو (Cargo) بخش مهمی از خدمات حمل بار به استانبول ترکیه را تشکیل می دهد. این امر نه تنها در مورد ایران بلکه در مورد بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز صدق می کند. چرا که کسانی که به امور تجارت و خرید و فروش اجناس از کشورهای دیگر مشغولند، از طرق مختلف کالاها و اجناس مورد نظر خود را از کشور صادر و یا به آن وارد می کنند.

فریت بار از تهران به استانبول

خدمات بسته بندی و ارسال بار به استانبول برای افرادی است که قصد ارسال وسایل و اثاثیه منزل خود به کشورهای دیگر را دارند.
در حقیقت فریت (Freight- باربری) برای اشخاص حقیقی صورت می گیرد که قصد اسباب کشی به خارج از کشور و ارسال وسایل زندگی خود (یعنی لوازم منزل و غیره) دارند. تصور کنید که فردی قصد مهاجرت به یک کشور را دارد. این فرد می تواند بخش یا تمام وسایل و لوازم زندگی خود را (مانند لوازم صوتی تصویری، لوازم آشپزخانه، لوازم شخصی، فرش و قالی، حتی مبلمان و میز و صندلی و غیره) را به محل جدید زندگی خود بفرستد. به عبارت بهتر اقدام به ارسال بار کند.

خدمات فریت (Freight- باربری) امروزه توسط بسیاری از شرکتها از جمله شرکتهای هواپیمایی معروف داخلی و خارجی انجام می شود. البته معمولا جهت استفاده از این خدمات، چند روز پیش از پرواز مورد نظر انجام می شود. مثلا اگر قصد ارسال بار به فرانسه را دارید، باید ضمن هماهنگی های اولیه، چند روز قبل از پرواز اقدام به هماهنگی های اولیه و فریت (Freight- باربری) جهت ارسال به کشور فرانسه کنید. البته کارکنان شرکتهای ارائه دهنده این خدمات، راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد و جای نگرانی نیست.

https://fardintejarat.ir/post/5/باربری-استانبول

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

گچبری سقف هنر برتر

 

گچبری سقف

 

سقف یکی از اصلی ترین قسمت های هر خانه یا هر مکانی میباشد که اگر از روش های مناسب برای زیبایی آن استفاده کنید ، میتوانید محیطی شیک و جذاب و دلنشین برای خود و سایر افراد ایجاد کنید.

امروزه روش های مختلفی برای تغییر دکوراسیون سقف وجود دارند مانند گچبری سقف ، کناف و ده ها مورد دیگر اما در بین این موارد گچبری سقف با طرح های مختلف محبوبیت و طرفداران زیادی دارد و بهترین گزینه است.

در زمان های گذشته این خدمات با سبک های کلاسیک و سنتی انجام میشد اما امروزه این سبک ها به سبک های مدرن تبدیل شده اند و مورد تایید افراد زیای با هر سلیقه هم قرار میگیرند.

برای استفاده از این خدمات باید حتما به رنگ گچبری توجه زیادی کنید مثلا اگر میخواهید منزلتان بزرگتر به نظر برسد بهتر است سقف را نیز سفید کنید اما اگر به هر دلیلی با رنگ سفید سقف موافق نیستید به موارد زیر توجه کنید :

  • برای انتخاب رنگ گچبری سقف باید حواس تان به رنگ کفپوش نیز باشد به این صورت که اگر رنگ کفپوش منز تان تیره است باید رنگ گچبری سقف را روشن انتخاب کنید و برعکس.
  • نور منزل نیز در انتخاب رنگ گچبری سقف تاثیر گذار است به این صورت که اگر خانه تان تاریک و کم نور است باید رنگ روشنی برای گچبری سقف انتخاب کنید تا به این روش کمی خانه را روشن تر جلوه دهید.
  • اگر خانه تان کوچک است و سقف کوتاهی دارد هرگز سمت رنگ های تیره برای گچبری سقف نروید، با رنگ های رون خانه تان را بزرگتر و سقف را بلندتر نشان دهید.
  • برای انتخاب رنگ گچبری سقف منزل تان میتوانید از رنگ مبلمان تان ایده بگیرید به این صورت که از رنگ جزئیات مبلمان تان مثلا از رنگ کوسن ها برای رنگ گچبری سقف هم استفاده کنید اینطوری دکوراسیون منزل تان زیباتر میشود.

  • seoupdate