معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

میلاد شفیع پور (میلاد شفیع پور شهربابکی) متولد 27 بهمن ماه سال 1378 و متولد کرج و ساکن در فردیس کرج میباشد.

 

milad shafipour دارای مدرک دیپلم کامپیوتر، کاردانی نرم افزار کامپیوتر و دارای کارشناسی IT در سال 1401 میباشد.

 

او بعد از اخذ دیپلم در زمینه های مختلف مانند عطر فروشی، فروشندگی، مکانیکی و تولیدی شروع به کار کرد.

 

میلاد از سال 1398 با علاقه مندی بر کاپیوتر و اینترنت و تولید محتوا با کمک فردی متخصص در زمینه طراحی سایت با نام سعید کشاورز شروع به آموزش و فعالیت در زمینه سئو کرد.

 

وی تا دریافت مدرک کارشناسی به صورت تخصصی در زمینه سئو با نام مستعار seoupdate فعالیت و درآمدزایی کرد و بعد از آن به خدمت سربازی رفت و بعد از آن به صورت شخصی و برای خود در این زمینه ادامه داد.

 

آی دی اینستاگرام و تلگرام میلاد شفیع پور : milad_sprr

 

پیج اینستاگرام میلاد شفیع پور : milad_sprr

 

شماره تلفن میلاد شفیع پور : 09382683222

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

نصب درب ضد سرقت

 

نصب درب ضد سرقت

 

امروزه ایمن ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه برای حفظ امنیت منزل و محل کار شما استفاده از درب ضد سرقت و نصب آن است. این درب ها این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن به سختی میتوان آن را باز کرد و حتی غیر قابل باز شدن هستند این یعنی امنیت بالا برای شما عزیزان.همچنین دارای ظاهری بسیار زیباتر و شیک تر نسبت به سایر درب ها می باشند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق گرما ، سرما و صدا نیز هستند. نصب درب ضد سرقت دارای نکاتی است که سعی داریم در ادامه آن ها را یاد آور شویم. هزینه نصب درب ضد سرقت را از سنا درب امن استعلام بگیرید. ما امکان اعزام بهترین نیروهای فنی را برای نصب درب ورودی ضد سرقت و درب اتاقی چوبی در تهران و کرج، در سریع ترین زمان برای شما فراهم می کنیم.

 

https://www.aparat.com/v/IoTNj 

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

درب ورودی ویلایی ضد سرقت

 

درب ویلایی


درب ورودی ویلایی با توجه به تنوع ورودی ساختمان ها دارای ابعاد متفاوتی میباشد که می توان با توجه به خواسته مشتری به صورت درب ضد سرقت دو لنگه بازشو ، 1.5 لنگه بازشو و تک لنگه بازشو با 2 نیم لنگه ثابت در دو طرف درب تولید نمود.
ساختار این درب ها مانند سری درب ضد سرقت سوپرلوکس میباشد که با توجه به نیاز مشتری و برای کاهش هزینه میتوان از سری CNC در ساخت این درب ها استفاده کرد .این درب ها داری قفل کاله ترکیه با 60 ماه گارانتی میباشند. امکان نصب آیفون و ریموت، چشمی و قفل دیجیتال در این سری از درب ها وجود دارد.

سنا درب امن تولید کننده انواع درب ساختمانی در ایران می باشد. برای دریافت مشاوره و سفارش خرید محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • seoupdate