معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پارتیشن شیشه ای طرح سیلور

پارتیشن شیشه ای
طراحی پارتیشن شیشه ای سیلور شرکت آنیل چوب به گونه ای است که فریم های نگهدارنده شیشه های ثابت از نوع فریم موسوم به 3 سانت دو تکه استفاده میشود که ک تکه نگهدارنده اصلی به صورت ال (L) شکل است که وظیفه اصلی را بر عهده دارد و بر روی آن قرار می گیرد و قسمت متحرک و نگهدارنده بعد از جایگذاری شیشه بر روی قسمت L ثابت می شود.

لازم به ذکر است که در دو طرف فریم شیارهایی برای لاستیک های درزگیر با مقاومت بیشتر شیشه ها تعبیه شده است.

نوع فریم : رنگ فریم های دو تکه سه سانتی به روش الکترواستاتیک رنگ می شود که به صورت پیش فرض رنگ های طوسی، سفید و مشکی موجود است و به دلخواه کاربر می تواند هر رنگ دیگری را برای آن انتخاب کند.

نمای ظاهری : در این نوع پارتیشن فریم ها فقط در قسمت های باز دیوار ، کف و سقف پارتیشن به هم میرسند و برای شیشه های ثابت استفاده میشوند و دور تا دور هیچ فریم و قابی ندارند و این باعث میشود که وقتی از جلو به پارتیشن نصب شده نگاه کنیم هیچ مزاحمتی در دید وجود ندارد.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

دستگاه شیرینگ پک تونلی کوچک

شیرینگ تونلی
دستگاه شیرینگ پک تونلی کوچک برای کارگاه ها و تولیدی هایی که فضای کمی دارند مناسب است. این دستگاه قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. اندازه آن کوچک است و نایلونی که در آن استفاده می شود از جنس پلی اتیلن است. این دستگاه را می توان برای محصولات کارتنی در اندازه کوچک به کار برد.

دستگاه شیرینگ پک کوچک ماشین سازی خدری دارای انواع مختلفی است. شیرینگ پک تونلی به دلیل نداشتن فک دوخت سرعت بیشتری نسبت به مدل کابینتی دارد. از این دستگاه در بنگاه های صنعتی استفاده می شود. دستگاه شیرینگ پلی اتیلن برای دسته بندی های سنگین مانند باکس های آب و نوشابه به کار می رود. شیرینگ اتوماتیک کانوایردار تسمه نقاله ای کوچک برای هدایت محصول به خارج از کابین پس از بسته بندی دارد. شیرینگ اتوماتیک کانوایردار سرعت بسته بندی زیادی دارد و امکان تنظیم حرارت، سرعت کانوایر و زمان بسته بندی وجود دارد.

در دستگاه شیرینگ پدالی ، اپراتور بعد از گذاشتن بسته در بخش ورودی و آزاد کردن پلاستیک، محصول را با دست به سمت دیگر دوخت منتقل می کند و به وسیله پدال عمل دوخت و برش را انجام می دهد. محصول دوخت شده بعد از تغذیه بسته بعدی به وسیله اپراتور به درون تونل حرارتی می رود و در نهایت محصول به شکل شیرینگ شده از انتهای تونل بیرون می آید.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن
پارتیشن اداری یک نوع جدا کننده برای بهینه سازی فضاهای اداری است که امروزه در طراحی دکوراسیون اداری بسیاری از دفاتر مدرن استفاده می شود.

پارتیشن‌های اداری آنیل چوب قابلیت جابه‌جایی و نصب آسان در تمامی فضاهای اداری را دارند. پارتیشن اداری اغلب از چوب و شیشه و فلز مانند آلومینیوم ساخته می‌شود.

استفاده از پارتیشن اداری علاوه برزیبایی موجب فراهم کردن فضایی آرام برای بالا بردن تمرکز کارکنان می شود. در نتیجه باعث افزایش بازدهی کاری کارکنان خواهد شد.

پارتیشن اداری یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضاهای اداری است. محیط کاری یکی از مهم ترین شاخص های تاثیرگذرار بر بهره وری سازمان است. یک فرصت برای الهام بخشیدن به پرسنل و محرک کسب و کار شما است.

 

منبع : https://anilchoob.com/

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

گچبری سنتی

گچبری سنتی
در گذشته برای زیبا کردن خانه ها و تمامی کاخ ها از روش های مختلفی مثل گچبری سنتی و آینه کاری استفاده میکردند که امروزه این خدمات کمتر شده است اما خانواده های زیادی از آینه کاری برای سقف و ستون منازل استفاده میکنند.

این هنر یک نوع از هنر گچبری مجموعه هنر برتر است که از زمان های خیلی قدیم استفاده میشد و طرفداران زیادی داشت و امروزه هم طرفداران خود را دارد مثلا افرادی که علاقه ای به کار های سنتی و نماهای سنتی دارند اما این محبوبیت نسبت به قبل کمتر شده است مگر برای ساختمان هایی که کلا با تفکرات سنتی ساخته شده باشد.

گچبری سنتی از هنر های اصیل ایرانی است اما در کشور های دیگر هم از این هنر استفاده میشود مثلا شما میتوانید نمونه هایی از گچبری سنتی را در موزه لوور پاریس هم مشاهده کنید.

به عنوان نمونه گچبری سنتی ، چفت گیری و ابزار زنی طاقچه بسیار ارزشمند هنری از کاخ بیشاپور از سده سوم میلادی در موزه لوور پاریس و قطعاتی از آثار دوره ساسانی نیز در موزه ملی ایران نگهداری می شوند .

این هنر که تاریخی به قدمت اسلام و حتی پیش از آن را شامل می شود، سیر تاریخی مشخصی را طی کرده تا به امروز رسیده است

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

دستگاه شیرینگ خدری

دستگاه شیرینگ
تمامی و یا بیشتر محصولات باید به صورت بسته بندی شده وارد بازار شوند.مثلا آب معدنی و قوطی های اسپری که بسته بندی میشوند و به بسته بندی آنها باکس میگویند وارد بازار میشوند که این بسته بندی از آنها محافظت میکند.

از دلایل مهم محبوبیت دستگاه شیرینگ خدری ، در معرض نمایش گرفتن پوشش اصلی کالا پشت لایه شفاف شرینک است. این دقیقا بر خلاف بسته بندی در کارتون است که محتویات بسته ها قابل رویت نیستند.

از مزیت های شرینک کردن می توان به مواردی چون ارزان تر در مقایسه با پوشش مقوایی، سریع بودن، قرار گیری کالا به صورت تعدادی در کنار و روی یکدیگر و محافظت در برابر آب اشاره داشت.

دستگاه شیرینگ پک مانند دستگاه لیبل شیرینگ یکی از واجب ترین و مهم ترین دستگاه هایی است که باید در کارخانه ها و تولیدی باشد.

مواد مصرفی این دستگاه ها سلفون شیرینگ و یا به اصطلاح PVC و POF هستند که مجموعه ما با بهترین و شفاف ترین کیفیت این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

پرستار سالمند
پرستار سالمند یا اصطلاحا elderly nurse ، فردی است که دارای تحصیلات و دانش و مهارت کافی در زمینه پرستاری از سالمند در منزل میباشد و به تمامی بیماری ها و مشکلاتی که سالمندان دچار آن هستند یا امکان دچار شدن به آنها وجود دارد مسلط است و میداند که در شرایط حساس باید چه کاری را انجام دهد.

امروزه خدمات پرستاری از سالمند در منزل به شکل فزاینده ای گسترش یافته است و هر روز به تنوع خدمات و کیفیت آنها افزوده می شود.

اگر به دنبال این خدمات هستید ، مجموعه چتر فیروزه ای میتواند شما را در این امر مهم همراهی کند زیرا مجموعه ما یک مرکز پرستاری و درمانی در منزل در تمام نقاط کرج است که دارای بهترین و مجرب ترین پزشکان و پرستاران در این زمینه است  که میتوانید سالمندانتان را با خیال راحت به پرستاران ما بسپارید.

در مجموعه ما هر فردی که به عنوان پرستار ، مثلا پرستار سالمند یا پرستار کودک در منزل مشغول به ارائه خدمات باشد کاملا به وظایف خود مسلط است و قادر به انجام تمام کار های پرستاری و درمانی میباشد.

برای استفاده از این خدمات با ما تماس بگیرید.

  • seoupdate