معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

  • ۰
  • ۰

گچبری سقف هنر برتر

 

گچبری سقف

 

سقف یکی از اصلی ترین قسمت های هر خانه یا هر مکانی میباشد که اگر از روش های مناسب برای زیبایی آن استفاده کنید ، میتوانید محیطی شیک و جذاب و دلنشین برای خود و سایر افراد ایجاد کنید.

امروزه روش های مختلفی برای تغییر دکوراسیون سقف وجود دارند مانند گچبری سقف ، کناف و ده ها مورد دیگر اما در بین این موارد گچبری سقف با طرح های مختلف محبوبیت و طرفداران زیادی دارد و بهترین گزینه است.

در زمان های گذشته این خدمات با سبک های کلاسیک و سنتی انجام میشد اما امروزه این سبک ها به سبک های مدرن تبدیل شده اند و مورد تایید افراد زیای با هر سلیقه هم قرار میگیرند.

برای استفاده از این خدمات باید حتما به رنگ گچبری توجه زیادی کنید مثلا اگر میخواهید منزلتان بزرگتر به نظر برسد بهتر است سقف را نیز سفید کنید اما اگر به هر دلیلی با رنگ سفید سقف موافق نیستید به موارد زیر توجه کنید :

  • برای انتخاب رنگ گچبری سقف باید حواس تان به رنگ کفپوش نیز باشد به این صورت که اگر رنگ کفپوش منز تان تیره است باید رنگ گچبری سقف را روشن انتخاب کنید و برعکس.
  • نور منزل نیز در انتخاب رنگ گچبری سقف تاثیر گذار است به این صورت که اگر خانه تان تاریک و کم نور است باید رنگ روشنی برای گچبری سقف انتخاب کنید تا به این روش کمی خانه را روشن تر جلوه دهید.
  • اگر خانه تان کوچک است و سقف کوتاهی دارد هرگز سمت رنگ های تیره برای گچبری سقف نروید، با رنگ های رون خانه تان را بزرگتر و سقف را بلندتر نشان دهید.
  • برای انتخاب رنگ گچبری سقف منزل تان میتوانید از رنگ مبلمان تان ایده بگیرید به این صورت که از رنگ جزئیات مبلمان تان مثلا از رنگ کوسن ها برای رنگ گچبری سقف هم استفاده کنید اینطوری دکوراسیون منزل تان زیباتر میشود.

  • ۰۰/۰۶/۲۷
  • seoupdate

گچبری سقف

نظرات (۱)

بسیار مطلب مفیدی بود

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی