معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات قابل توجه در مورد دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز

  • دستگاه های بستنی ساز صنعتی انواع مختلفی دارند که رایج ترین آنها شامل بستنی ساز رولی، تاپینگ بستنی، پروسس تانک تولید مایع بستنی و … اشاره کرد، هر کدام از این دستگاه ها نقش تاثیرگذاری در تولید بستنی دارند و مصرف کننده می تواند برحسب نیاز نوع مورد نظر را انتخاب نماید.
  • دستگاه های بستنی ساز صنعتی جهت استفاده به نیروی برق نیاز دارند، بنابراین هر جایی که امکان استفاده به برق میسر باشد می توان از این دستگاه استفاده کرد، میزان مصرف برق دستگاه های بستنی باز را می توان برحسب درخواست مشتری به صورت تکفاز یا سه فاز تعیین کرد، همچنین میزان مصرف هر دستگاه برحسب ظرفیت آن تعیین می گردد.
  • دستگاه بستنی ساز از قابلیت تولید بستنی در طعم های مختلف شیرین، ترش، زعفرانی و … برخوردارند، همچنین می توان بستنی ها را به صورت رولی، کاکائویی، شکلاتی، یخی و … تولید کرد.
  • در واقع دستگاه های بستنی ساز مجهز به سینی هایی می باشند و تعداد سینی در این دستگاه ها متغیر است و مصرف کننده می تواند دستگاه را با ظرفیت و تعداد سینی مورد نظر سفارش دهد، این ویژگی بسیار حائز اهمیت است، چرا که امکان استفاده از قطعات مورد نظر وجود دارد و می توان دستگاهی بستنی ساز برطبق نیاز خود خریداری کرد.
 
  • دستگاه بستنی سازصنعتی زئوس برودت مجهز به کمپرسور پرقدرت است، در واقع کمپرسور وظیفه خنک سازی مایع بستنی را بر عهده دارد، کمپرسور با برق کار می کند و بسیار کم مصرف می باشد.
  • در تولید دستگاه بستنی ساز صنعتی زئوس از ترمومتر استفاده شده است، ترمومتر وظیفه نمایش دمای دستگاه را بر عهده دارد و حالتی کاملاً دیجیتالی دارد، در حالت کلی ترمومتر امکان کنترل لحظه ای دما را برای مصرف کننده فراهم می کند.
  • دستگاه بستنی را می توان برحسب درخواست مشتری نیز تولید کرد، بدین وسیله می توان دستگاه را مجهز به ترموستات کرد، ترموستات در کنترل دمای دستگاه موثر بوده و از افزایش و کاهش دما جلوگیری و دما را در حد متعادل نگه می دارد، همچنین ترموستات از مصرف بی رویه برق جلوگیری می کند، در واقع در ابتدا می بایست دمای دستگاه را روی محدوده مورد نظر قرار داد و بقیه عملیات کنترلی دما بر عهده دستگاه است.
  • دستگاه بستنی ساز صنایع برودتی زئوس حالت پایه دار دارد و می توان پایه ها را به صورت چرخ دار تولید کرد، این پایه ها حمل و جابجایی دستگاه را راحت تر نموده اند، در واقع این چرخ ها مجهز به قفل کن هستند و می توان بعد از نصب قفل ها را فعال کرد تا دستگاه بصورت ثابت در مکان قرار گیرد.

 

 

https://zeusboroodat.com/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

قطعات و اجزای تشکیل دهنده آبسردکن صنایع برودتی زئوس

 

آبسردکن


همانطور که می‌دانید آبسردکن ( آب سرد کن ) همانند تمامی دستگاه‌ها از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است که به فرآیند سرد یا گرم کردن آب کمک می‌کنند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت آبسردکن، کمپرسور آن است که عملکرد آن، همانند کمپرسور یخچال عمل می‌کند. کمپرسورها با توجه به کاربردی که دارند، قدرت و بازدهی متفاوتی خواهند داشت چرا که کمپرسور یخچال از نظر قدرت و عملکرد با کمپرسور آبسرد کن متفاوت است. از دیگر اجزای تشکیل‌دهنده آبسردکن، لوله‌های آن است. این لوله‌ها از پلیمر ساخته شده‌اند تا در خنک نگه داشتن آب و مقاومت در برابر جذب گرمای محیط موثر باشند. یکی دیگر از قطعات مهم در آبسرد کن، کندانسور می‌باشد. از کندانسور در محصولاتی مانند کولرگازی و یخچال نیز استفاده می‌کنند. کندانسورها دارای کویل و لوله‌های مشکی باریکی است که به شکل مارپیچ در قسمت پشت یخچال تعبیه  شده است. وظیفه کویل‌ها، جذب گرمای آب میباشد. مبرد در کندانسور به مایع تبدیل شده و در کویل‌ها جریان پیدا می‌کند.

بدنه و مخزن آبسردکن از دیگر اجزای تشکیل ‌دهنده این دستگاه هستند که اغلب جنس مخزن‌ها از جنس استیل باکیفیت و بسیار مرغوب است تا علاوه بر دوام بالا از ایجاد رسوب جلوگیری کند. بدنه در این محصول نقش بسزایی در عملکرد درست آن دارد چرا که گاهی ممکن است بر  اثر نفوذ آب به داخل سیستم، دستگاه به تعمیر و سرویس نیاز پیدا کند. امروزه آبسردکن‌ها علاوه بر قطعات بالا از دارای فیلتر نیز می‌باشند که به فرآیند تصفیه و پاکسازی آب کمک می‌کند. تمامی اجزای گفته شده، یک آبسردکن را تشکیل می‌دهد.

 

https://zeusboroodat.com/product/73/%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

در انتخاب مناسب ترین یخچال پرده هوا برای فروشگاه شما چه مواردی حائز اهمیت است؟
 

یخچال پرده هوا

 

یکی از موارد مهم برای انتخاب یخچال پرده هوا برای فروشگاه شما نوع سیستم تهویه و خنک سازی فروشگاه شما است. اگر کولر شما از نوع آبی باشد داشتن یخچال پرده هوا هزینه اضافی و در کل انتخاب اشتباهی است  چرا که یخچالهای پرده هوا برای تبرید بهتر نیازمند فضایی بدون رطوبت و یا با حداقل رطوبت است.
برای خرید و استفاده از یخچال های پرده هوا باید از کولر گازی استفاده نمود زیرا باعث ایجاد رطوبت در فضا نشده و قدرت بیشتری از نوع دیگر کولرها دارد.
 

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در انتخاب یخچال بدون در و مکان مناسب آنها در فروشگاه، مجاورت آن با درب فروشگاه می باشد‌. در صورت تعبیه کردن یخچال در جلوی درب فروشگاه بازدهی این محصول کاهش یافته وباعث بالا رفتن اصطلاک موتور و خرابی زودرس آن می‌شود. همین امر موجب از بین رفتن لایه هوای سرد ایجاد شده در جلوی یخچال توسط سیستم سرمایشی چرخشی می شود.
 

در مدل های موتور بالای این یخچال میوه روباز امکان چیدمان از کف وجود دارد اما در مدل های موتور پایین تقریبا 50سانتی متر از فضای پایین یخچال به موتور اختصاص داده میشود.

استایل یخچال ایستاده بدون درب صنایع برودتی زِئوس مدل موتور پایین است.

مدل یخچال روباز خوابیده این محصول که به صورت متری تولید شده و در وسط فروشگاه قرار می گیرد،  مشتری می تواند از اطراف یخچال عبور کند و محصول مورد نظر را بررسی کند.

 https://zeusboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

شیر سرد کن زئوس

شیر سرد کن
 

صنایع برودتی زئوس تولید کننده انواع شیر سردکن دامداری و گاوداری 
مصرف بیش از اندازه شیر و محصولات لبنی در دنیای امروزه نیازمند صنعت دامداری و دامپروری و تولیدات آن است.
تمامی محصولات لبنی به طور مستقیم و غیر مستقیم حاصل شیر خام هستند.
از این رو صنایع برودتی زئوس برای تولید محصولات لبنیاتی ابتدا ملزم به تهیه شیر خام هستند تا تغییراتی در آن اعمال کرده و ارائه دهند،شیر خام به دلیل دمای بالایی که دارد عمر کوتاهی دارد پس باید در کمترین زمان ممکن در شیر سرد کن ریخته شده و دمای آن کنترل شود.
صنایع برودتی زئوس ارائه دهنده انواع شیرسردکن های بزرگ و کوچک با گنجایش های مختلف مناسب برای لبنیاتی و دامداری هاست. 

 

انواع شیر سرد کن:

شیر سرد کن ها در دو مدل تهیه میشوند

شیرسردکن لبنیاتی 
شیرسردکن دامداری و گاوداری

 

 https://zeusboroodat.com/product/71/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D9%86-%D9%84%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

تاپینگ بستنی میوه ای

تاپینگ بستنی

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در بستنی فروشی ها تاپینگ های بستنی هستند که همه ی ما بارها در قسمت ورودی یا داخل بستنی فروشی ها با آن مواجه شده ایم.
تاپینگ  بستنی ایتالیایی وسیله ای یخچال مانند است که درون آن تعدادی بن ماری یا همان لگن قرار دارد و بستنی به صورت کیلویی در آن ریخته شده و اسکوپی به فروش میرسد.

 

تاپینگ بستنی صنعتی


محصولی دیگر از صنایع برودتی زِئوس، سازنده تاپینگ بستنی در ابعاد مختلف به صورت سفارشی و شرکتی


برای طراحی نمای جلویی تاپینگ های صنعتی ازیک شیشه صاف استفاده شده که مشتری ها بتوانند به راحتی انواع بستنی را دیده و به دلخواه خود انتخاب کنند. 

نکته حائز اهمیت این است که تاپینگ ساندویچی و تاپینگ پیتزا و تاپینگ فست فود با این محصول کاملا متفاوت است و این محصول از دسته تاپینگ سرد به شمار میرود.

https://zeusboroodat.com/product/72/%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%D8%A7%DB%8C

  • seoupdate
  • ۰
  • ۰

یخچال صندوقی

 

فریزر صندوقی


جلوگیری از فساد مواد غذایی و خوراکی از دغدغه های ابتدایی بشر بوده که پیش از ورود به عصر تکنولوژی و نبود امکانات، غارهای زیر زمینی، چشمه ها ویا چاه های که به دور از گرمای خورشید بود و در سایه قرار داشت، مورد توجه انسان ها برای حفظ و سالم ماندن مواد غذایی قرارداشت.

یخچال صندوقی برای پیدا کردن شکل و شمایل امروزی راه پر پیچ و خم و طولانی را طی کرده اند و روند تکاملی آن ها عبارت است از یخچال های طبیعی، یخچال های دست ساز زیرزمینی، یخچال های نفتی، یخچال های گازی و یخچال های الکتریکی.

سازو کار یخچال صندوقی به این گونه است که گرمای موادغذایی را در یک فضای بسته می گیرد که این عمل با تبخیر مایع انجام شده  و سپس گرما جذب می شود.  ماده سردکننده‌ای که در یخچال به کار می‌رود در دمای خیلی پایینی بخار و باعث می‌شود داخل یخچال به دمای انجماد برسد.

 
فریزر صندوقی


امروزه در بازار های یخچال صنعتی انواع و اقسام فریزر های صندوقی مثل فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی بستنی وجو دارد که خریداران میتوانند با شناخت مشخصات بهترین آنها را انتخاب و خریداری کنند و انتخاب برند و مدل فریزر صندوقی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد زیرا خرید فریزر صندوقی با برند نامعتبر بعد ها مشکلاتی بوجود می آورد و نکته مهم این است که برند ها نا معتبر گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی هم ندارند.

فریزر صندوقی  معمولا برای خانه های کوچک و خانواده های کم جمعیت کاربرد دارد و مزیت آن نسبت به یخچال های ایستاه اشغال فضای کمتری در آشپزخانه است.

 

https://zeusboroodat.com/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

  • seoupdate