معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

این وبلاگ مخصوص معرفی انواع سایت های معتبر و پرکاربرد در همه حوضه ها میباشد

  • ۰
  • ۰

جرثقیل برجی (ساختمانی) چیست؟

جرثقیل ساختمانی


در گذشته برای ساخت ساختمان های بزرگ و برج هایی در ارتفاعات بالا وقت و هزینه و نیروی انسانی زیادی مصرف میکردند تا یک پروژه تکمیل شود.

به همین علت بعد از مدتی مختراعانی جمع شدند و تصمیم به ساخت و پیشرفته تر کردن اهرم های تعادلی کردند که بعد از مدتی به نتیجه رسیدند و توانستند وسیله ای به اسم جرثقیل برجی بسازند که مخصوص ساختمان ها و برج های مرتفع است که این وسیله علاوه بر اینکه هزینه ها را کمتر کرد بلکه سرعت انجام و پایان دادن به پروژه ها را نیز کوتاه تر کرد.

امروزه این تاور ها به دلیل داشتن قابلیت ها و امکاناتی برای جابجایی اجسام به صورت افقی و عمودی در وزن های مختلف ، بسیار محبوب شده اند.

این دستگاه برای بلند کردن و جابجایی از طناب یا کابل معلق از یک بازوی محرک استفاده میکند. به همین دلیل ماشین‌آلاتی که صرفا حرکت عمودی یا افقی را برای کاربر فراهم میکنند و از کابل استفاده نمی‌کنند نمیتوان جزو تاورکرین ها دسته‌ بندی کرد.

این نوع تجهیزات در ظرفیت های ۲ ،۳ ،۵ ،۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۶ ، ۲۰ ، ۲۴ ، ۳۲ ، ۴۸ ، ۵۰ ، ۶۴ و حتی ۲۴۰ تن هم می باشند. لیکن معمولاً در ظرفیت ۸ الی ۱۶ تن مصرف بیشتری دارند.

معروف ترین برند های این دستگاه ها ، LIEBHERR و POTAIN می باشند که در ایران POTAIN معروف تر بوده و تهیه لوازم و قطعات یدکی آن آسان تر می باشد. این برند ساخت کشور فرانسه بوده و از سال ۲۰۰۰ میلادی به بعد بسیاری از قطعات آن در چین ساخته می شود که تحت لیسانس فرانسه و با همان کیفیت می باشند.اجزای تاورکرین در تصویر روبرو قابل مشاهده است.

تاورکرین ها دارای اپراتور مخصوص هستند که هم قابلیت کنترل از راه دور را دارد و هم انکه اپراتور میتواند درون کابین بالای دستگاه قرار بگیرد و دستگاه را تحت کنترل خود داشته باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت ونوس کرین شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی